30 Temmuz 2020 Perşembe

Testten Çıkan 2020 Volvo XC90 T8 Lüks, Hız ve Verimliliği Harmanlıyor

Turboşarjlı. Süper şarjlı. Ön motor ve orta motor. Gaz ve elektrik, sekiz hız ve bir hız. Önden çekişli, dört tekerden çekişli ve arkadan çekişli. Tüm bu özellikleri araba yolunuzda toplamak istiyorsanız, bir Tesla Model 3, bir Porsche 911 ve açıkçası bir 2002 Mazda Millennia satın alabilirsiniz. Veya tüm kutuları artı Orrefors kristal vites kolunu kontrol eden bir Volvo XC90 T8 alabilirsiniz. Binyıldakilerden birini alamadınız.

YÜKSEKLİK: Hala en iyi iç mekanlardan biri olan büyük bir SUV için etkileyici derecede hızlı ve verimli.
Volvo T8'in 313 beygir gücündeki, 2.0 litrelik sıralı dörtlü - aşırı şarjlı ve turboşarjlı - ön tekerleklere sekiz vitesli otomatik şanzıman ile güç sağlıyor.

Arkada, 87 beygirlik bir elektrik motoru arka aksı döndürüyor ve çift 400 beygir gücü ve 472 pound-feet torku birleştiriyor. Ön ve arka akslar arasında fiziksel bir bağlantı olmadığından, elektrikli modda çalışan bir T8, eski bir Volvo 240 vagonu gibi arkadan çekişlidir. Minnettar Ölü çıkartmaları çıkartın.

2020 Volvo XC90: Birçok Küçük Güncellemenin Ürünü

Lüks SUV Karşılaştırması: Q7 vs. X5, RR Sport, XC90

Dört tekerden çekişli bir araç ön aksını devreden çıkarabildiğinde, "sürüklenme modunu!" Burada durum böyle - gergin bir trol hafifçe rıhtımdan uzaklaşıyor olsa da. T8, 18 mil elektrikli menzil için EPA derecesine sahiptir (test aracımızdan 21 mil ekledik), ancak 87 beygir gücüne sahip 5142 kiloluk bir aracı sürdüğünüzden kaçmak yok.

Plug-in XC90, elektrik modunda 78 mph hızda, yani elektrik motorunun hibrid modda devreye girdiği maksimum hızda, ancak pratik olarak EV işlevi, Jazzercise park yerinde gezinme veya boşaltma gibi düşük hızlı takipler içindir. Mainwich, Connecticut ana caddeden aşağı.

Wonder Twins'in aktive olmasına izin vermek çok daha tatmin edici, hem içten yanmalı motor hem de elektrik motorunu, XC90'ı şaşkın bir geyik gibi çizgiden kazmak için çağırıyor. Sıfır sıradan 60 mil / saat hıza 4,9 saniye ve çeyrek mil geçişi 102 mph'de 13,6 saniyede izledik, sayılar, dış sıra performansları olmayan üç sıralı hibrid SUV için biraz komik görünüyor.

XC90 T8, trafik ışığı sürükleme yarışında birkaç spor otomobili kesinlikle şaşırtabilir. Ve skidpad üzerinde, T8'imiz bir Camaro Z / 28'den daha fazla tutuş üretti. Tamam, 1977 Camaro Z / 28'den bahsediyoruz. XC90 sadece .77 g yönetti, bu yüzden belki de kanyon yollarına ilerlemeyin.

Ancak, elektrikli motorun arka orta konumu ve 9,1 kWh pil sayesinde T8, ağırlığının sadece yüzde 52,0'ı ön tekerleklere dayanarak güzel bir önden arkaya dengeye ulaşıyor. Bu akü 2020 için bir miktar kapasite kazanıyor ve böylece 2020 için en büyük donanım yükseltmesini oluşturuyor.

Frenler, hidrolik devreler için elektronik kontrol sağlıyor ve bu da Volvo'nun elektrik rejenerasyonunu geleneksel disklerle harmanlamasıyla Volvo'nun lineer bir pedal hissini ayarlamasına izin veriyor. Fren hissi hakkında alışılmadık bir şey fark etmiyorsunuz, bu da rejeneratif frenlemeyi eski okul sürtünmesi ile birleştiren bir sistem hakkında söyleyebileceğiniz en iyi şey.

Yeni bir ızgara gibi bazı küçük kozmetik değişiklikler de var ve şimdi ikinci sıra kaptan sandalyeleri ile altı kişilik bir iç düzen elde edebilirsiniz. Ancak Volvo, XC90'ın 2016 ilk çıkışından bu yana olağanüstü iyi yaşlandığını göz önüne alarak çok radikal bir şey yapmadı.

Tasarım açısından, XC90 hala sınıfının en iyisi ile içeride ve dışarıda rekabetçidir. Elbette, ön koltuk masajı işlevi sadece sırtlık üzerinde çalışır, ancak belki de bunun üstesinden gelebilirsiniz. Tamamen maksimum Yazıt modelimiz, iki kat daha pahalı olan otomobiller kadar güzel bir şekilde kesildi, bu da oldukça biraz pahalıya mal olduğu için etkileyici: test edilen 86.790 dolar.

Ama hadi, deri kaplı güneşliklere ihtiyacın var, değil mi? 3200 $ 'lık Bowers & Wilkins ses sistemi ve 1800 $' lık hava yayları gibi bu ve diğer ikramlardan dört köşede de kaldırabiliyorsanız, XC90 T8, 68.495 $ 'a kadar düşebilir; eklenti güç aktarma organı. Test ettiğimiz ve 25 MPGe alan 475 beygirlik Dodge Durango SRT'den sadece 0.4 saniye daha yavaş olan üç sıralı lüks SUV için oldukça makul görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Bugatti Chiron Pur Sport Fiyatları Cep Yakıyor

Bir araba ile ilgili olabilecek tüm kötü şeyler arasında, çamurluk bükücü belki de en iyi senaryo tipi bir kazadır. Çok pahalı bir Bugatti C...