30 Temmuz 2020 Perşembe

Mercedes 2021 S-Serisi Aktif Güvenlik Özellikleri, Arka Koltuk Hava Yastıkları

Mercedes-Benz, yaklaşmakta olan S-sınıfının arka koltuk hava yastıklarına, aktif süspansiyona, ek araç içi izlemeye ve arka tekerlek direksiyonuna sahip olacağını açıkladı. Yeni aktif güvenlik özellikleri arasında, 2021 S-sınıfı, bir çarpışma meydana gelirse, çerçeveye kuvvet yönlendirmek için üç inç yükseltebilecektir.
Arkadan direksiyon, S-sınıfının dönüş yarıçapını yedi feet azaltacaktır. 2021 S-sınıfı, Eylül ayında, bir yan etki durumunda hasarı azaltmak için aktif süspansiyon ve teknoloji ile açılacak.

Yeni Mercedes-Benz S-sınıfını Eylül ayına kadar göremesek de, otomobil üreticisi yaklaşan lüks sedandan neler bekleyebileceğimizle ilgili haberleri bastırıyor. Bugün Mercedes, aracın dört tekerlekten çekişine, yolu okuyabilen dinamik bir süspansiyona, yeni arka koltuk hava yastıklarına ve yan etkiler için proaktif güvenlik önlemlerine sahip olacağını duyurdu.

Güvenlik bilincine sahip olarak, S sınıfı artık Güvenli Önceden Dürtü Tarafını kullanacaktır. Bu, garip bir isim, yani S-sınıfındaki radar sistemi, bir yandan arabaya çarpmak üzere bir şey algıladığında, yaklaşan çarpışma kuvvetini kapı çerçevesine yönlendirmek için tüm araç kendini üç inç yukarı kaldıracağı anlamına geliyor. gerçek kapı yerine. Böylece aracın ana gövdesi darbenin yükünü alır.

Ek güvenlik için Mercedes, yönetici arka koltuk paketine arka hava yastıkları ekliyor. Şoförlü olanlar, ister kurumsal şoförleri ister bir ebeveynleri olsun, şimdi çok daha güvenli olacaklar. Mercedes, sistemin nasıl konuşlandırıldığını açıkladı: "Silindirik, boru şeklindeki yapılar sıkıştırılmış gazla şişirilir ve kanat şeklinde bir yapı oluşturur.

İki kanat arasında büyük, çadır benzeri bir hava yastığı açılır ve bu, havadaki özel patentli valfler vasıtasıyla şişirilir. cilt." "Tüpler" aslında bir çarpışmada ön koltuğun arkasına doğru öne doğru eğilirse, bir yolcunun kafasını yastıklamak için genişleyen torbanın içini oluşturur. Şirket, çantanın esnekliğinin ve tasarımının yetişkinler, çocuklar ve çocuk koltukları için uygun hale getirdiğini söylüyor.

Mercedes ayrıca ön koltuğu izleyen yeni bir araç içi monitör taktı. Otomobil üreticisi, yalnızca ön koltukta bir çocuk koltuğu ilk kez algılayabileceğini ve MBUX bilgi-eğlence sisteminin ekranda kemer sabitleme konusunda bir uyarı göstermesini söyleyecektir. Diğer özelliklerin ya açıklamaya daha yakın olması ya da nihayet yeni S-sınıfını gördüğümüzde duyurulması bekleniyor.

Herhangi bir S-sınıfının DNA'sına derinlemesine yerleşen güvenlikten rahatlığa geçiş yapan Mercedes’in E-Aktif Vücut Kontrol sistemi, yeni S-sınıfı sedanda mevcut. Bu özellik ilk olarak otomobil üreticisinin GLE ve GLS SUV'larında ortaya çıktı.

Dinamik havalı süspansiyon daha yumuşak bir sürüş için zorlu yol koşullarını azaltır. Ayrıca S-sınıfı virajlarda kabin içinde hissedilen gövde rulosunu azaltan Eğri özelliğine de sahip. Araç, gövdeyi dönüşe doğru eğiyor, böylece otomobilin içindeki kişiler, bir köşenin etrafına gitmenin bir parçası olan merkezkaç kuvvetinden daha az hissediyorlar.

E-Active ayrıca, yolun üç boyutlu bir dijital versiyonunu oluşturmak için ön cama monte edilmiş kameraları kullanarak S-sınıfına yol yumuşatma getiriyor ve bu bilgileri süspansiyona gönderiyor ve daha sonra herhangi bir delik, sürtünme, veya diğer yol tutarsızlıkları. Mercedes, Car ve Driver'a kameraların doğru aydınlatma koşullarında iki milimetre kadar düşük yükseklik farklarını tespit edebileceğini söyledi.

Son olarak, en yeni S-sınıfı isteğe bağlı arka aks direksiyonuna sahip olacak. 37 mil / saatin altındaki hızlarda, S-sınıfının dönüş yarıçapını yedi feet 36 feet'ten daha aza indirmek için arka tekerlekleri cephelerin ters yönünde çevirir. 37 mil / saatin üzerindeki hızlarda, tekerlekler daha fazla denge için ön tekerleklerle aynı yöne döner. Aracı satın alırken, yeni sahipler arka tekerlekleri 4,5 derece veya 10 derece döndüren seçeneği ekleyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Bugatti Chiron Pur Sport Fiyatları Cep Yakıyor

Bir araba ile ilgili olabilecek tüm kötü şeyler arasında, çamurluk bükücü belki de en iyi senaryo tipi bir kazadır. Çok pahalı bir Bugatti C...